حالا که بیشتر ما با کامپیوترهای کوچک در جیب خودمان این سو و آن سو می رویم، بیشتر جستجوی اصلی ما تنها در چند ثانیه با استفاده از جستجوی موبایل انجام می شود. در صورتی که یک مشتری یک چکش لازم داشته باشد، آن ها خیلی ساده عبارت «فروشگاه ابزار» را در گوگل جستجو می کنند و سه نتیجه که در نزدیکی آن ها قرار دارد، به آنها نمایش داده می شود.
این احتمال وجود دارد مشتری کار جستجوی خودش را تمام کرده باشد و هدف خودش را پیدا کرده باشد. در نتیجه کسب و کارهایی که در این جستجو نمایش داده نمی شوند، به سختی می توانند مشتری جذب کنند. تضمین دستیابی به یکی از این سه جایگاه کسب وکار های محلی در جستجوی گوگل یکی از بخش های ضروری در اجرای سئو محلی می باشد.
این موضوع برای شرکت هایی که می خواهند در سطح محلی رقابت کنند اهمیت بسیار زیادی دارد.
با صد ها یا هزاران جایگاه مختلف، به سختی می توان صحت داده هایی که نمایش داده می شوند را تضمین کرد. استفاده از راه حل های جستجوی محلی برای حفظ و یا نظارت بر لیست بندی های موجود در تمام مکان ها، یکی از بهترین روش ها برای تقویت حضور آنلاین و هدایت ترافیک محلی می باشد.
درباره این سایت